Dispečerské centrum inštalatérskych služieb

Myslíte, že dispečera v zabehnutej inštalatérskej firme nič nezaskočí? Veru zaskočí.

Nie je týždňa, aby neprišli kolegovia zo zásahu s vecou alebo situáciou, pri ktorej krútia všetci hlavou. Niekedy sú to nepochopiteľné „kúsky“ zákazníkov, niekedy nové technológie spojené s kúrením, vyhrievaním alebo čerpaním vody.

Ak sa inštalatér s niečim novým stretne, získava vedomosť a schopnosť riešiť problém. V minulých časoch to znamenalo, že bude na zásahy s touto problematikou vysielaný prednostne on. Dnes to však už nie je možné. Riadenie zásahových čiat, incidentov a dodržiavanie termínov je príliš tvrdé na to, aby si to mohli dovoliť.

Úlohou dispečera je každú novinku, ktorá sa na trhu objaví zaniesť do interného vzdelávacieho systému.

Či je už táto infomácia a vedomosť pôvodom od výrobcu, importéra alebo z praxe, musí sa dostať ku všetkým a musí byť dostupná v momente, keď ju budú potrebovať. Online mobilné vzdelávanie umožní remeselníkom v teréne získať potrebný návod hneď na mieste. Takto sa z tímu šikovných ľudí stáva tím špecialistov schopných opraviť čokoľvek.

productinfo velke firmy s vlastnym SW

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *