Trvalo udržateľná angažovanosť

Pri každej výrobnej činnosti sa k slovu dostáva riadenie kvality. Čím je činnosť komplikovanejšia a čím viac možností má v procese pracovník na výber, tým je ťažšie predchádzať chybám, odchýlkam a nesúladom so štandardom. Proces kontroly a aplikácie preventívnych opatrení však znižuje produkciu a zaťažuje pracovníkov.

  • Je riešením sústava štandardov, postupov, smerníc a check-listov?
  • Čo zabije motiváciu zamestnanca rýchlejšie a spoľahlivejšie? Drilovanie smerníc, či nechtiac spôsobené škody?
  • Ako postaviť riešenie, ktoré neubíja angažovanosť, ale efektívne testuje chýbajúci kontext?

Prvou výzvou je prerušovanie práce

Nikoho nebaví sústavné odbočovanie od práce a bezduché opakovanie, aj keď ide o opakovanie vedomostí o postupoch a prevencii. Hľadali sme médium s najnižšou bariérou používania a odvádzania od produkcie. Našli sme mobil.

Druhou výzvou je opakovanie

Kontrolný mechanizmus dokáže overiť vedomosť až na úroveň schopnosti využiť danú vedomosť (Kognitívne schopnosti podľa Bloomovej redigovanej taxonómie). Zároveň existuje spoľahlivá štatistika retencie – trvácnosti vedomostí, vďaka ktorej je možné nastaviť prijateľnejší cyklus kontroly ako pri každom kroku.

Treťou výzvou je zapojenie motivovaných do procesu

Každý proces prechádza zmenami a skúsenosti, ktoré sa pri zmenách zbierajú, obohacujú celý tím. Preto je možnosť zapojiť sa do tohto procesu, otvorená pre každého zamestnanca. Umožňuje mu vytvoriť nový obsah, alebo korigovať, či rozšíriť existujúci. Po schválení vlastníkom procesu je toto doplnenie vo veľmi krátkom čase dostupné všetkým zamestnancom. Takto môže vyzerať odmena za angažovanosť.

Riešenie

Vyskúšajte si fragment mobilného riešenia s umelou inteligenciou, mobilným vzdelávaním a aplikáciou machine learning.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *